Acesta politica de confidentialitate este deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”).
HausExpert cunoaste importanta datelor tale personale si ia in serios protectia si securitatea datelor colectate precum si conformarea cu prevederile legale in vigoare referitoare la acestea (legea 677/2001, legea nr. 506/2004). Administratorul site-ului HausExpert (compania II SEICA ADRIANA) a luat toate masurile tehnice si organizatorice pentru protejarea si securizarea tuturor datelor cu care HausExpert opereaza si actualizeaza aceste masuri pe masura ce apar modificari legislative sau tehnologice.
Iti oferim in continuare detalii despre modul in care colectam si operam cu datele personale ale vizitatorilor si clientilor nostri, si despre cum se poate interveni asupra acestor operatiuni. Daca, dupa ce citesti explicatiile de mai jos ai nevoie de mai multe lamuriri sau ai intrebari, te rugam sa ne scrii la hausexpert.ind@gmail.com si iti vom transmite un raspuns documentat cat de curand posibil, fara intarzaieri nejustificate. Pentru a directiona mailul tau in mod corect, te rugam sa scrii “GDPR” in subiectul respectivului mesaj.
1. Ce date colecteaza HausExpert?
a. Colectam date care pot identifica exact o persoana, absolut necesare pentru plasarea unei comenzi si derularea contractului (confirmarea comenzii, facturare, livrare, garantii si service). Aceste date sunt: numele, prenumele, adresa de email, telefonul si adresele de facturare / livrare. Aceste date vor fi completate de vizitatorul care doreste sa deschida un cont si / sau sa plaseze o comanda. Pentru vizitatorii care doresc logarea cu Facebook, colectam numele vizitatorului si adresa de email. NU colectam poza de profil.
b. Colectam date anonime, transmise de browserul cu care fiecare vizitator navigheaza pe site. Aceste date personale anonime se colecteaza prin fisierele de tip “cookies”, pe care orice site vizitat le plaseaza in browserul vizitatorului. Prin aceste date HausExpert nu poate identifica exact persoana, dar ii sunt necesare pentru analiza si publicitate. Datele colectate prin aceste cookies sunt: adresa IP, locatia, device-ul si browser-ul de pe care se face navigarea pe site, data si ora utilizarii site-ului.
Scopul pentru care HausExpert colecteaza datele personale:
Colectăm și utilizăm date cu caracter personal în măsura permisă prin lege sau dacă am primit consimțământul vizitatorului sau clientului nostru.
Colectam date personale pentru:
CUM POTI INTERVENI – CARE SUNT DREPTURILE TALE CA VIZITATOR / CUMPARATOR
Dreptul de acces la datele personale identificabile (1.a.) si dreptul de interventie asupra acestora sunt ambele permise clientului 24 de ore din 24, in contul sau de client. Contul de client HausExpert este spatiul personal al clientului, unde acesta isi poate completa sau modifica datele personale dupa cum doreste, dupa logarea cu adresa de email si parola proprii. In bazele de date HausExpert aceste date sunt pastrate conform declaratiei clientului, fara a fi alterate. Operatorii HausExpert nu pot interveni asupra datelor din contul de client decat la cererea expresa a clientului. Daca un client declara datele in mod eronat, este responsabilitatea acestuia sa le corecteze. Bineinteles ca operatorii HausExpert vor face tot posibilul sa contacteze clientul in cazul in care observa o eroare in datele oferite (adresa de email incorecta sau adresa de livrare inexistenta) dar responsabilitatea finala a corectitudinii datelor ramane a clientului.
Retragerea consimtamantului de prelucrare a datelor personale: In cazul in care un client care si-a dat initial acceptul de prelucrare a datelor doreste sa isi retraga acest acord, poate face acest lucru prin trimiterea unui mesaj la adresa hausexpert.ind@gmail.com (cu subiect “GDPR – stergere cont”) prin care sa ne anunte de acest lucru. Mesajul trebuie trimis de pe adresa de email cu care a fost creat contul pentru care se retrage agrementul de prelucrare. Operatorii HausExpert vor face modificarile cerute cat de curand posibil si fara intarzaieri nejustificate. In cazul retragerii acordului de prelucrare, datele inregistrate in contul respectiv nu vor mai fi vizibile operatorilor online HausExpert si acestia, evident, nu vor mai putea oferi nici o informatie legata de contul respectiv (informatii de service, despre comenzi din trecut, etc).
In cazul in care se doreste dezabonarea de la newsletter, va rugam sa dati clieck pe butonul de “unsubscribe” aflat in subslul fiecarui newsletter . Propagarea dezabonarii in sistemele noastre poate dura maxim 24 de ore.
Dreptul unui client de a fi uitat: In cazul in care un client doreste sa isi stearga contul si toate datele personale din baza de date HausExpert, este rugat sa trimita un mesaj la hausexpert.ind@gmail.com cu subiect “GDPR – stergere cont” si continut: “doresc sa imi stergeti contul si datele personale”. Mesajul trebuie trimis de pe adresa de email cu care a fost creat contul pentru care se cere stergerea. Contul respectiv va fi sters din sistemele informatice cat de curand posibil si fara intarzaieri nejustificate. Daca, insa, datele respective sau o parte din ele au fost folosite in scopuri pentru care legislatia in vigoare cere pastrarea lor un anumit interval de timp, datele cerute de lege vor fi pastrate conform temeiului legal si sterse dupa incheierea perioadei legale (de exemplu datele folosite pentru facturare, unde exista obligatia legala de a fi pastrate 10 ani conform Ordinului Ministerului Finantelor publice 2634/2015, Anexa 1, C. pct.38). Accesul la aceste date va fi permis numai operatorilor care au dreptul de a prelucra datele respective, conform legislatiei in vigoare.
CINE MAI ARE ACCES LA DATELE TALE PERSONALE
Transmiterea datelor personale catre terti.
“Tertii” sunt entitati diferite de HausExpert cu care interactionam. HausExpert nu va transmite datele personale ale clientilor sai decat acelor entitati care sunt absolut necesare pentru indeplinirea pentru derularea contractului sau in scopuri de advertising pentru dezvoltarea portofoliului. Datele personale pot fi transmise si autoritatilor publice daca acestea solicita acest lucru.
Iata care sunt “tertii” cu care lucram si motivele pentru care le-am putea transmite date personale:
Cat timp se pastreaza datele personale: